wtorek, 21 czerwca 2011

Hey, hi, hello

Witam (kogokolwiek) :) Jakoś trzeba zacząć, a nie bardzo mam pomysł na jakieś szczególne "boom" na wejściu, dlatego będzie dość banalnie, a mianowicie powiem, że pomysł na prowadzenie bloga wziął się stąd, iż za miesiąc mam mieć zakładany stały aparat ortodontyczny i chciałbym podzielić się z innymi przyszłymi i obecnymi aparatkami swoimi doświadczeniami z tym związanymi. Sama, gdy szukałam informacji na ten temat w internecie trafiałam głownie na fora, gdzie interesujący mnie temat w jednej chwili ustępował innemu, więc nie do końca wychodziłam stamtąd uzbrojona w szukane informacje, dlatego postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce :) i  wzbogacić skarbnicę wiedzy, jaką jest internet, o swoje obserwacje, rady, praktyki. A nóż staną się one dla kogoś pomocnym źródłem informacji. Poza tym chciałabym trochę podszkolić pisanie, bo często wychodzi mi to dość chaotycznie, raczej niekoniecznie jestem mistrzem pióra. :) W każdym razie zapraszam, zarówno do komentowania moich wypocin, jak i dzielenia się własnymi doświadczeniami. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz